Selasa, 26 Mei 2009

Pertunangan Kak Long..

Tahniah untuk Along Aisyah & Akh Ikram... selamat bertunang:) dengar nya setahun mengikat pertunangan.. jangan lambat2 tau:) gambar ni 16 Mei 2008 .. Insya Allah 16 Mei 2010 boleh wat kenduri agi :)Barakallah....


separuh dimiliki... :)


Famili Petunang (Along) ..


Una & Mirah.. lovely cousin..


Saya,, adik saya,, abang saya..


Cup cake tertera nama si petunang.. (ikram & Aisyah)


Tat telur ngan bLueberry tart.. nyummy....


Coklat Daim yang sedap sangat2


Hantaran yang maroon.. buat sendiri je tau.. save budget..:)


menggoreng ikan masin keropok.. baunye menyengat sampai ke baju kurung ku..


Abang yang busuk..


adek2 yang tak mandi lagi.. mucuk lah:p


canopy ...


saya yang buat kerabu mangga ni.. (nulun ja..)


wif my cousin.. and along..


p/s: saya lambat lagi lah...:)

Tiada ulasan:

Anda Juga Mungkin Meminati Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jasa Bonda.. Keringat Ayah..

Jasa Bonda.. Keringat Ayah..