Sabtu, 12 Mac 2011

Cekak Hanafi@Komuniti Part 2

Seusai sarapan, terus begerak ke dewan utama untuk pembahagian kumpulan bersama adek-adek dari Ihsan ni.. Berkumpul di hadapan dewan & melakukan sedikit 'warm up' untuk mendapatkan stamina?? Lebih kurang lah.. Terima kasih di atas kerja sama adek-adek Ihsan yang menjadi lebih sporting kepada kami:) Program diteruskan di dalam dewan dengan pembahagian kumpulan & Ice Breaking dan gotong -royong.

Urusetia yang sangat setia


Fasilitator dengan adek-adek Ihsan

DEMO time!!!! - Objektif utama kami mengadn program di Sekolah ini adalah untuk mempromosikan Seni Silat Cekak Ustaz Hanafi di sekolah ini selain beramah mesra dan membina ukhuwah antara kami dan adik-adik di Sekolah ini Insya Allah.. Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar di atas bantuan Enck Alam Shah YDP PSSCUH cawangan Pahang untuk memberi penerangan yang cukup mantap untuk demo silat ni. :)


Demo Silat & penerangan


Dalam penerangan ni pn da nmpak dah adek-adek Ihsan kit ni trsengguk-sengguk yang ada dekat belakang tu. Masa dikejar untuk satu lagi aktiviti yang agak mencabar. Explorace! Hooyeahh.. Dengar je nak main terus segar bugar yer mata adek-adek ni.. :) Tepat jam 11 pagi~ Acara bermula !

Checkpoint Pertama : Nur Athirah (saya) & Rasika -Game Puzzle

Checkpoint 2 - Taqiuddin & Sufea


- Belon air


Checkpoint 3 - Daud & Shahirah - Coklat dalam tepung


Checkpoint 4 - Jai & Efa

- Benci dadah? Benci study? - treasure hunt


Checkpoint 5 - Sufiyya & Farehah


-Getah dalam Kopi


p/s: segala perancangan diakhiri dengan kejayaan insya Allah..

Tiada ulasan:

Anda Juga Mungkin Meminati Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jasa Bonda.. Keringat Ayah..

Jasa Bonda.. Keringat Ayah..