Ahad, 13 Jun 2010

Alhamdulillah..

Semusim Bersama Seabad Terasa
Alhamdulillah.. Segala penantian untuk melansungkan sebuah program untuk teman-teman lama sudah selesai. Segalanya berjalan dengan lancar. Reunited 1997-2002 menjadi memori dalam lipatan sejarah sepanjang kita bersama:) Bertempat di Pantai Balok, 12 Julai 2010 mencatit segalanya~(bersamaan dengan hari sabtu semalam)~Moga selepas ini ada lagi program-program seperti ini dapat dilaksanakan. Insya Allah..

Seramai 19 orang bekas pelajar Sekolah Rendah Islam Al-Irsyad berkumpul untuk bersama-sama meraikan program ini. Amat mendukacitakan kerana Muallim dan Muallimah tidak dapat bersama menjayakan program ini. Untuk teman-teman yang lain, kehadiranmu ku tunggu~

Selaku pengarah program ( Afiqah,Sarah,Athirah,Syafiq,Ikraam).. Ribuan terima kasih di ucapkan kepada yang hadir, dan kepada yang tidak hadir terima kasih juga kerana banyak memberi sokongan:) Insya Allah program seterusnya akan diadakan lagi:) Sesungguhnya ampun maaf dipinta andai sepanjang program dilaksanakan terdapat sebarang masalah dan kekurangan..segala kekhilafan, keburukan, kegagalan semasa program amatlah dikesali. Insya Allah untuk yang kesekian kali nya akan lebih manthop!! :)

Saf Pengarah Program


Makan Time!!


Banat

Banin & BBQ


Pembancuh air yang sedap:)



p/s: Sesungguhnya ukhuwah antara kita tiada akhirnya.. with love..

3 ulasan:

.:. NaiMy .:. berkata...

perasaan bercampur baur..

gembira,terharu,syahdu,sedih..

macam2 adaaa...=)

Mr.Taqi berkata...

alhamdulillah...blh jd naib presiden silat nie..=)

athirah berkata...

alhmdulillah fiqah.. sumenye berjalanndgn lancar.. terharu juge dgn kerjasama semmua sahabat:)
terime kaseh sahabatku:)

for taqi.. insyaAllah kalau ade yg mmberi kepercayaan.. ape salahnye:)

Anda Juga Mungkin Meminati Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jasa Bonda.. Keringat Ayah..

Jasa Bonda.. Keringat Ayah..