Sabtu, 2 Mei 2009

Polisas sudah 40 tahun rupanya.. (^.~)

merahnye.... dak2 AWAM.. ade kek besar kat situ... nampak tak? CIVIL ENGINEERING student (Dka2a) Assalamualaikum sahabat pena ku.. hampir satu sem tak menulis blog ni,, sibuk.. lagi pun sem ni betimbun2 kerja,, makin susah( dah besar da saye),, Kembali kepada tajuk asal k,, Polisas dah 40 tahun rupanya,, sama baya ngan makcik pakcik kat luar tu,, hehehe.. tanggal 26 april... lahir lah polisas,, tak kira pulak tahun brape,, kira sendiri k: sempena sambutan polisas ni,, ad hari politeknik,, berlansung hari isnin lepas(27.4) ahad kan cuti.. : p... penat jugak hari tu,., ang paling penat aerobik.. jemputan khas para2 juruerobik dari HTAA,, memang kaw2 diorg buat,, bepeluh2 saye,, tu je kot hari ni... nak countdown fibal 18 mei ni,, doakan saye k:) doakan semua,, bitaufiqwannajah,,: )
video

Tiada ulasan:

Anda Juga Mungkin Meminati Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jasa Bonda.. Keringat Ayah..

Jasa Bonda.. Keringat Ayah..